1/01/2011

Dugaan Demi Dugaan...

Dugaan Demi Dugaan!!!
oh tidak~~ ape lagi yang dugaan yang aku terima sekarang ni?? 
banyak betul dugaan yang Allah beri kt aku, moge ade hikmah di sebalik dugaan yang di beri untuk aku.. Bercerita mengenai Dugaan, hujung tahun 2010 aku rase macam dh tak de semangat nk teruskan hidup ni,
mana taknye, tibe-tibe aku kene hentam tak tentu pasal dengan MEMBE baik aku kt sni.. adoi..
sdih aku rse oi.. Allah ye yang tahu perasaan aku,
aku ingtkn time sekolah dulu, tu yang last aku kne, sekarang pun kne lagi, adoi, x blh bla btul..
Sabar je la. hidup memang banyak dugaan, kalau tak de dugaan macam tak best pulak kan hidup ni..
So ternyata dia belum paham perangai aku yang sebenarnya, dan aku pun tahu, yang sebenarnye bukan dia yang tak paham aku, tapi MEMBE aku lagi satu, dan Dia jadikan MEMBE aku ni org tengai,.
kalau tak puas hati dengan aku cakap je la. aku tak makan orang, aku cuma makan nasi je la..
ADA AKU KISAH???
ok la beb, aku malas nak gaduh-gaduh, kite satu kelas, buat ape nak gaduh-gaduh ye tak?
so lepas ni, kalau ada yang tak puas hati pasal aku cakap je la, 
jangan risau aku tak telan kau pon, paling-paling aku buat dek je,, wakakaka..
bukan apa, atlest aku tahu ape punca kau tak tegur aku, and aku boleh betulkan silap aku.
Dan mybe aku akan jadi orang lain hanye untuk kau sahaja supaya kau puas dengan tindakan kau untuk buat ape yang aku tak suka buat!!!!
dah la kite kan geng, so aku malas nak gadoh-gadoh sampai naik pusat Displin..ok???

No comments:

Post a Comment